Reklamační podmínky
Italské prosecco s.r.o. bylo založeno s cílem dodávat na český a slovenský trh vína ve všech variantách - tiché, perlivé a zejména šumivé s důrazem na prosecco - a to zejména exklusivně, nenabízíme je do supermarketů, nejdeme po slevách, ale po kvalitě za dobrou cenu a snažíme se jít přímo k zákazníkovi.
Italskému proseccu se dostalo cti, být dodavatelem welcome drinku na MFF v Karlových Varech na večeru UniCreditBank v roce 2021.
Mimo to, tři roky spopupracovalo s Golfcentrem při pořádání 10-12 každoročních turnajů v golfu a také přímo s golfovými hřišti.
Mezi odběrateli vína jsou i známí herci zpěváci a bývalí sportovci.
NOVĚ JE PŘIPRAVENA "LAHŮDKA" V PODOBĚ ČERVENÝCH VÍN Z APULIE A Z VALPOLICELLI. PŘIPRAVUJÍ SE VÍNA I Z JINÝCH LOKALIT ITÁLIE.
Formulář pro uplatnění reklamace
(Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.)
Adresát (prodávající):
Italské prosecco, s.r.o.
Internetový obchod: italskeprosecco.cz
Společnost: Italské prosecco, s.r.o.
Se sídlem: Sámova 1, Praha 10 - Vršovice, 11000
IČ: 09725555
E-mailová adresa: info@italskeprosecco.cz
Telefonní číslo: +420 603 293 060
(Následující požadované údaje doplní zákazník)
Spotřebitel:
Moje jméno a příjmení:
Moje adresa:
Můj telefon a e-mail:
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Dobrý den,
dne (*) jsem ve Vašem obchodě (*) vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (* zde je třeba vadu podrobně popsat ). Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat ; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů). Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
• Datum objednání (*)/datum obdržení (*)
• Číslo objednávky:
• Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem (*) a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) (*)
• Jméno a příjmení spotřebitele:
• Adresa spotřebitele:
• E-mail:
• Telefon:
(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.
V (místo), Dne (datum)
(Váš podpis) ______________________________________
Jméno a příjmení spotřebitele
Seznam příloh:
• Faktura za objednané zboží č. (*)
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.